Nyresyg - ung, men syg!!
Hvis du vil vide mere...
onsdag den 28. marts 2012
fistelarm
jeg har fået en del spørgsmål på min facebook, om hvordan det ser ud når jeg er i dialyse. jeg har taget et par billeder med min mobil af min arm når forleden dag, da jeg var i dialyse.
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Opslag (Atom)