onsdag den 28. marts 2012

fistelarm

jeg har fået en del spørgsmål på min facebook, om hvordan det ser ud når jeg er i dialyse. jeg har taget et par billeder med min mobil af min arm når forleden dag, da jeg var i dialyse.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar